Wednesday, December 14, 2011

epy brthday BOss Azadan

Assalamualaikum…..pekabar??harap sihat semua nya.huh!!! sengkak, tau dak sengkak tu ape?sengkak tu kira terlalu kenyang. Kenyang? Yes kenyang, lpas makan terus update nih. Makan lagi kan..hehe rezeqie! Alhamdulillah. Ok ni celebrate birthday Boss saya. Nak tau sapa my Boss?? Okeh okeh artis nasyid fofular selama 10tahun berturut turut tuh..RABBANi laaaa sapa lagi. Ok hr ni birthday mr.Azadan abd aziz. Dialaaa boss saya kat cafĂ© nih.

Mee hoon goreng Singapore..wawaaweyyyyyyyyyyyy

Ayam goreng rempah,malatoops!!

Cake from tastebuds crew

tiramisu from his friends

Semoga diberkati.amin

So td kami wat surprised kat azadan kami ckp ada booking kat vip room. So I siapkan baverange iaitu fruitpunch . aper tuh? Hah air tu resipinye mudah sajorrrkkk: masukan sirap ros, sunquick, air gula, apple hijau dipotong dadu, orange dipotong nipis, laici buah, dan ais. Itulah resipinyaJ salin yer kawan kwan.slmat mencuba. Hehe

Ok kwn I jamal siapkan mee hoon goreng Singapore n ayam masak rempah! Sodap n meneyelerakan. So kami set up laa bilik vip mcm besa ada tempahan makan. Pastu kami tutup lampu. So wt cm besa. Dtg bos kami ajak masuk then…suprisedddddddddddddddd!!! Epy birthday Boss!! Haha surprised x??

So sempena hari lahir yg mulia ini, saya slaku assistant boss mengucapkan

selamat hari lahir

semoga pnjng umur dan murah rezeqie.

Semoga Berjaya dunia akhirat.

semoga business bertambah maju.

semoga industry NASyid berkekakalan ke akhirnya, hidup RABBANI!!

amin.semoga kita semua diberkati

ilmu..iman..amal


3 comments:

faizal mohd said...

selamat hari lahir bos besar. :)

mangsibersamajabatanku said...

Slamat ulang tahun abg Azadan! smoga dirahmati-Nya.

Awie Omar said...

Assalamualaikum / selamat sejahtera
Terima kasih sebab sudi follow blog AWIEOMAR
dan sudah tentunya saya dah follow blog
saudara yang amat menarik perhatian ini.
Ada tak baca entri yang saya post di bawah ni?
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-pengenalan.html
Niat sebenarnya nak pelawa saudara
untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta.
Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen
entri kamu di sini (saya akan tengok balik)
atau komen saja di blog saya.
Jika tak nak pun takpe. Maklumkan macam tadi jugak.
Atau kalau tak nak maklum balas pun tak
mengapa - saya anggap kamu tidak mahu menyertainya
selepas dua hari mesej ini di kirim.
Anyway, terima kasih kerana habiskan baca.
Saya akan tunggu keputusan anda. PEACE.

KEDAH STEM FAIR 2023